Emma Hemma i morgon!

Titti och Amanda körde precis hem. Vi har tittat på en mycket bra film men lite sorglig, Last holiday. Rekommenderar den verkligen! Man blir så rörd, men mer ska jag inte säga ;D
           

I morgon ska jag med Sofie till stan när hon ska klippa sig och färga håret. Kommer bli spännande och se vilken hårfärg hon ska ha och hur hon ska klippa sig. Själv klippte jag mitt hår lite idag och fick bort de mesta av de slitna. Måste snart färga om det också. utväxten bara växer och växer! Hemskt...

Och får ju inte glömma att Emma kommer hem från england i morgon kväll men vet ej om jag får träffa henne då för hon orkar säkert inte då klockan kommer vara efter 11 när hon kommer hem! Men skönt att hon kommer hem igen :P<3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0