Nu ska dom bytas!

Igår mådde Dennis verkligen inte bra :/ kan ju säga att han besökte toaletten en hel del gånger... Men idag var han helt återställd från sin fylledålighet. Skönt de! Han missade dock 25 års festen och de var lite synd. Johanna blev lite besviken men de kunde ej hjälpas att han mådde dåligt.

Satt ett tag hemma hos Kevin innan idag. Dennis och han lirade lite flyff. De är i 109 men passar på att försöka nå 110+ nu när de är flyff event.. Själv spelar man inte så mycket men gjorde innan. Men då slutade min kompis och då var de inte lika kul. Men fick en gubbe för några dagar sen av killen så får väl spela lite då och då. =D
Dennis har nästan precis stuckit hem men saknar han redan. Blir lite tomt utan honom men de blir skönt sen och träffa honom när man fått sakna han.<3



**Dessutom har jag fått nog.. mina jävla ppiller gör mig till ett monster. Minsta lilla så får jag damp och blir ledsen. Minsta lilla. Så nu ska jag till ungdomsmottagningen på onsdag och byta dom. Hoppas de hjälper lite ialf! De är inte lätt och vara liten xd**

Men nu ska jag se film! Have a great evening!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0