Snart Kalas!

Herregud, snart kalas och jag har precis vaknat med en liten söt dennis bredvid mig. Desvärre är han inte i så nyktert tillstånd men de ordnar väl upp sig tills vi ska på kalaset vid halv sex. Kommer låta han sova till kvart över fyra, så blir de nog bra =)

Kom inte hem förrens åtta i morse. Satt i i Robins solstol på hans altan med ett stort täcke virat runt mig. Dennis och Robin hade ej kommit hem så jag fick vänta där ute, söt som jag är. Linus hade gått och lagt sig så fick underhålla mig själv. Men tillsist hörde jag deras röster och fick äntligen ta mig hemåt.

Men  nu måste jag lägga något i magen. Den kurrar och mår inte så bra för jag inte ätit någon frukost, but here I come foodie! Nu ska de ätas frulle =D

                                                       
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0