testa att blogga

Nu är de populärt att blogga och de finns så många som blivit kända genom det. Har inte så mycket för mig när jag sitter vid datan så ska testa på att blogga. Verkar ganska skoj. Läste igår en blogg om en ung mamma som väntade tvillingar. Mycket trevligt att läsa om så då får jag skriva om min vardag. Dock bär jag inte på två barn men jag har en ganska rolig vardag att dela med mig om.

Känns som om man börja bli äldre nu, gymnasiet börjar och man slipper gå på den gamla skolan här i byn. Kommer dock sakna den men kommer bli oerhört spännande att träffa nytt folk och få testa helt ny studieteknik. Inte alls långt kvar. En annan vän, Emma frångamla klassen följer med mig på min resa,vi ska gå samma linje och samma skola. Så oavsett vad som händer går jag aldrig ensam.

Just nu sitter jag hos Dennis men ska nog snart ut och se vad livet har att erbjuda, men ha de bra! tjingelingå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0